Alles over bezorging

Toch niet zo blij met je bestelling als je had gedacht? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot retourneren. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of WhatsApp ons gerust, we helpen je graag!

Waarmee kunnen we u helpen?

Bezorgen

Algemeen

Momenteel is dit nog niet mogelijk omdat we geen bezoekadres of winkel hebben, wellicht kunnen we in de toekomst deze manier van overhandigen wel aanbieden!

We streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 12:00 uur besteld worden de volgende dag te leveren. In het weekend kan je uiteraard ook bestellen, dan wordt je bestelling dinsdag bezorgd. Heel soms gaan onze beloftes mis, doordat niet de gehele bestelling op voorraad is of er een foutje wordt gemaakt bij PostNL. Is je plant na vijf dagen nog niet binnen? Mail of WhatsApp ons gerust, dan kijken we even met je mee!

Dit zijn de landen waar bij bezorgen en de bezorgopties per land:

Nederland (incl. Waddeneilanden)
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00
Avondlevering, van dinsdag tot vrijdag tussen 18:00 en 22:00 (€1,55)
PostNL-punt, kies het punt bij jou in de buurt en haal het pakket op wanneer het uitkomt

België
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00 (€2,95,-)

 

Onder een bestelwaarde van € 50,- aan accessoires rekenen wij € 4.95 aan verzendkosten, tenzij je in dezelfde bestelling ook een plant koopt.

Je kunt gemakkelijk jouw pakket(ten) bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie bij jou in de buurt brengen. Dit is helemaal gratis zo lang je eerst contact met ons opneemt! Wij zullen jou dan de instructies geven die je nodig hebt voor het retourproces.

Wil je met een andere bezorger versturen? Dat kan ook, maar de kosten zijn dan wel voor eigen rekening. Wij vragen je ook hiervoor eerst met ons contact op te nemen alvorens het pakket retour te sturen.

Mocht je om een bepaalde reden geen contact met ons willen opnemen kan je jouw bestelling naar het volgende adres opsturen, de kosten van deze zending zijn dan wel voor eigen rekening:

Plantsome
Zwethlaan 40
2675LB Honselersdijk

Eventueel kan er ook gebruik gemaakt worden van het Europees Modelformulier voor Herroeping om een retouraanvraag in gang te zitten. Vul dit formulier in en stuur het naar ons op via de mail en/of post of stop het in het te retourneren pakket.

Nee helaas kan dat niet. PostNL zal je een dag voor de levering een tijdsframe geven waarin zij verwachten jouw pakketje af te zullen leveren.

Hé, wat vervelend! Helaas gaat er weleens wat mis bij PostNL, niet zo gek ook, als er zoveel pakketjes te verwerken zijn! Als je pakket niet is aangekomen starten we een onderzoek voor je, zodat we zo snel mogelijk kunnen achterhalen waar jouw pakket is en deze alsnog laten opsturen. Als je bestelling vervolgens niet terecht is sturen we je uiteraard een nieuwe bestelling.

Graswereld maakt gebruik van cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Check ons cookiebeleid.